متن اهنگ پارسال با هم
 
REZA JON
 
 
چهار شنبه 23 مرداد 1392برچسب: متن اهنگ پارسال با هم, :: 14:36 ::  نويسنده : REZA ATASKAR
پارسال بهار دسته جمعی رفته بودیم
زیارت

برگشتنی یه دختری خوشگل و با محبت
همسفر ما شده بود همراهمون میومد
به دست و پام افتاده بود این دل بی
مروت

میگفت برو,بهش بگو آخه دوستش دارم میگفت
بگو

هرچی میخواد بگه بگه,هرچی میخواد بشه
بشه

هرچی میخواد بگه بگه
هرچی میخواد بشه بشه
راز دلم رو گفتم این رو جواب شنفتم
راز دلم را گفتم این رو جواب شنفتم
تو (نمیدونم چیچی)پسر چقدر نادونی اومدی زیارت
یا كه چش چرونی

گفتم به اون زیارتی كه رفتم
قسم به اون عبادتی كه كردم
قسم به اون قفل و دخیل كه بستم
بعده خدا من تو رو میپرستم
گفتم به اون زیارتی كه رفتم قسم به اون عبادتی
كه كردم

قسم به اون قفل و دخیلی كه بستم
بعده خدا من تو رو میپرستم
راز دلم رو گفتم این رو جواب
شنفتم




 

راز دلم رو گفتم این رو جواب شنفتم
تو(نمیدونم چیچی)پسر چقدر نادونی اومدی زیارت
یا كه چش چرونی

گفتم به اون زیارتی كه رفتم
قسم به اون عبادتی كه كردم
قسم به اون قفل و دخیل كه بستم بعده خدا من تو
رو میپرستم

گفتم به اون زیارتی كه رفتم
قسم به اون عبادتی كه كردم
قسم به اون قفل و دخیل كه بستم
بعده خدا من تو رو میپرستم
راز دلم رو گفتم این رو جواب شنفتم
راز دلم رو گفتم این رو جواب شنفتم
تو(نمیدونم چیچی)پسر چقدر نادونی اومدی زیارت
یا كه چش چرونی

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REZA JON و آدرس reza.ali.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 49
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 147
بازدید ماه : 147
بازدید کل : 8394
تعداد مطالب : 53
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1


ابزار نظرسنجی